Ring Video Doorbell 2

Niet beschikbaar
Specificaties Deurbel (IFTTT) - Bekijk alle specificaties

Ring Video Doorbell 2 Review

Call of Duty 29 september 2021, 150 views Product gekocht

Ring Video Doorbell 2

Matig product met slecht geluid en veel te langzame connectie. Verschrikkelijke app.

Pluspunten

• Met een abonnement kan je beelden terugzien

Minpunten

• Batterij snel leeg
  • Zonder abonnement is het een langzame intercom
  • Beeld matig maar voldoende
  • Microfoon is schel en waardeloos
  • Speaker is zacht en waardeloos
  • 2.4Ghz only met een zwakke antenne
  • Langzaam. Duurt 8 sec voor je beeld hebt

Kwaliteit Score: 2
Het meest 2021-moment gebeurde vandaag: door een foutje in het automatische update-process van mijn Access Point had mijn deurbel geen internet en gaat 'ie dus niet af.

Mijn deurbel kwam bij ons nieuwe huis, voorgeïnstalleerde en nieuw. Prima, dacht ik eerst maar dit ding is echt één grote telleurstelling.

De deurbel hangt op een plek waar het wifi moeilijk kan komen dus moest ik eerst een kabel trekken zodat ik daar een AP kon ophangen. Wat een gemak. Vervolgens moet je je deurbel opladen en over een 2.4Ghz netwerk de verbinding opzetten. Als iemand aanbelt komt er een melding op mijn mobiel en als ik daarop klik duurt het ongeveer een seconde of 8 a 9 voordat we daadwerkelijk beeld hebben. Dat is te lang om te zien wie er voor de deur staat. Misschien vanwege de 2.4Ghz, misschien omdat de deurbel te lang neemt om uit z'n slumber mode te komen of de servers van Ring zijn gewoon traag.

Vervolgens kan je praten tegen diegene die voor de deur staat. Als je dat doet zie je vervolgens altijd mensen uit beeld verdwijnen omdat ze hun hoofd tegen de deurbel aandrukken: de speaker is zacht en geeft zacht en slechte kwaliteit geluid. "Sorry, wat?" hoor je meerdere keren. Zoveel gedoe dat ik soms liever gewoon direct de trap af loop en maar de deur open. Precies wat je niet wil en precies de reden waarom je een videodeurbel zou willen kopen. De microfoon is ook compleet waardeloos, ik hoor de straat keihard en de mensen voor de deur amper. Koekoek.

Zodra het gratis proefabonnement is afgelopen is de deurbel niets meer waard. Het is verandert is werelds langzaamste intercom: iemand drukt op de bel en na 10 seconden wachten heb je contact. Ik vind het continu opladen van mijn deurbel een beetje debiel. Het ophangen van een AP eigenlijk ook wel, zeker omdat het AP er vlak achter hangt en de Ring vindt dat ik maar beperkt ontvangst heb. De antenne is dus helemaal flut. Maar een abonnement afsluiten voor mijn eigen deurbel is wel het meest debiele wat ik in tijden gehoord heb.

Ik ben aan het kijken naar andere merken, die 5Ghz ondersteunen maar ook gewoon lokaal kunnen opslaan maar vooral: die snel zijn en doen wat een digitale deurbel zou moeten doen.

Heb jij ook een Ring Video Doorbell 2?