Garmin Forerunner 55 Zwart (Zwart)

€ 166,95
Specificaties Android, iOS compatibel en 37g - Bekijk alle specificaties

Garmin Forerunner 55 Zwart (Zwart) Review

marqvds 9 september 2021, 826 views Product gekocht

Garmin Forerunner 55 Zwart (Zwart)

Wat een prachtig en licht horloge! Deze is duidelijk voor sporters ontwikkeld. Zeer goed afgewerkt en super licht vergeleken met de Fossil Carlyle die ik hiervoor had.

Pluspunten

• Accuduur
  • Formaat en gewicht
  • Afwerking

Minpunten

• geen

Deze aangeschaft nadat ik mijn 4 maanden oude Fossil Smartwatch met Google Wear OS had verkocht. Deze had een accuduur van zo'n 24 uur en bij het sporten, dus met gps aan, redde ik nog geen 2 uur met een volle accu. Onbruikbaar dus voor het wandelen en fietsen. Na verkoop heb ik de GARMIN Forerunner 55 aangeschaft waar ik nog geen moment spijt van heb.

Wat een prachtig en licht horloge! Deze is duidelijk voor sporters ontwikkeld. Zeer goed afgewerkt en super licht vergeleken met de Fossil. De Forerunner heeft geen touchscreen maar dat vind ik eigenlijk alleen maar fijn. Een touchscreen werkt toch zeer slecht met bezweette vingers en de knoppen en menustructuur van de forerunner is simpel en duidelijk. Ik gebruik hem voornamelijk voor het fietsen of wandelen en daar ben ik zeer tevreden over. Gekoppeld met mijn Magene cadans en snelheidssensoren op de fiets doet hij prima zijn werk. Simpele functies als, tijdens het sporten, de backlight automatisch aan als je op je horloge kijkt maken het voor mij het ideale apparaat.

Qua smartfuncties doet hij ook alles wat ik nodig heb. (zelf in te stellen) Berichten van specifieke apps (whatsapp, telegram etc.), agenda meldingen etc. En met behulp van de Connect IQ store kun je zelf ook vele watchfaces en andere apps en functies toevoegen.

Heb jij ook een Garmin Forerunner 55 Zwart (Zwart)?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.