1 review

Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

€ 45,99
Specificaties Scheermes (nat en droog scheren) - Bekijk alle specificaties

Philips OneBlade Face + Body QP2630/30 Review

Helium-3 27 augustus 2021, laatste update op 27 augustus 2021, 866 views Product gekocht

Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Een fijn en compleet setje om mee te scheren. Ook het trimmen kan erg goed met de bijgeleverde opzetstukjes, al zijn die alleen toepasbaar voor korte trimstanden. Het body-opzetstuk is geweldig waardoor ik zonder angst overal kan scheren met relatief glad resultaat. Voor de prijs een goed item.

Pluspunten

• Trimstanden
  • Body opzetstuk

Minpunten

• Trimstanden beperkt tot kort haar
  • Vervangende mesjes duur
  • Na een val van 1,5 meter op de tegels kapotgegaan, vervanger moeten bestellen.

Na anderhalf jaar liet ik het scheerapparaat van 1 á 1,5 meter op de tegelvloer vallen, waarna het apparaat weigerde aan te gaan (rode knipperlicht bij aandrukken). Ik moest helaas een nieuwe kopen. Ik ben nogsteeds erg tevreden; het was immers een harde val waarbij je niet hoeft te verwachten dat een dergelijk apparaat het blijft doen.

Wat wel interresant was is dat de aanschaf van een identiek apparaat nu geleverd werd met een iets andere lader (andere aansluiting en ander voltage) waardoor de vorige lader helaas niet meer te gebruiken is ondanks dat die het perfect doet.

Heb jij ook een Philips OneBlade Face + Body QP2630/30?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.