LaCie Mini 160GB (7200rpm, USB 2.0. 8MB) Review

Evolution106Newbie 2 december 2006, 745 views

LaCie Mini 160GB (7200rpm, USB 2.0. 8MB)

Pluspunten

• Wordt zeer snel herkend door windows XP, mooi design

Minpunten

• Korte USB kabel

Mobiliteit Score: 4
Na een zeer slechte beoordeling voor dit product een tijd geleden, heb ik nu de beoordeling aangepast.

Alle problemen die ik met dit product leek te hebben bleken achteraf door de USB 2.0 aansluiting te komen en alle slechte punten waren dan ook onterecht. Het product werkt nu zeer goed en is erg makkelijk omdat een herinstallatie van windows of het meenemen naar vrienden erg handig is.

Al met al toch een goed product waarmee ik sinds ik achter het probleem was veel met tevredenheid werk. Ik zou niet meer zonder kunnen.

Heb jij ook een LaCie Mini 160GB (7200rpm, USB 2.0. 8MB)?

Sorry maar een waardeloze survey. Geen enkele specificaties en/of benchmarls. Je zal iets niet goed hebben gedaan bij het aansluiten/formatteren want Lacie leverd geen slechte producten. Heb zelf ook net 1 gekocht en werkt uitstekend. Misschien ook leuk om een foto erbij te plaatsen voor de mensen die het product nog niet kennen.
ben ik helemaal met je eens...Crijnn

waar heb je de schijf geplaatst dan.. toch niet naast je kachel ofzoeits... normaal moet dat gewoon goed gaan... en ja schijven die warm worden dit is nu eenmaal zo, je moet gewoon zorgen voor beetje ventilatie en airflow langs 't apparaat.... Dus niet in een dichte warme ruimte plaatsen....
Ik wil mij, een beetje laat, verontschuldigen voor mijn slechte survey.

Achteraf leek het allemaal aan de hardware in mijn pc te liggen. Wel waardeloos dat het bedrijf waar ik het gekocht hebt hier niet achter kon komen. Ik kwam hier achter door een familielid.

Nogmaals mijn excuses, Evo
Ik heb hier een Lacie 2TB externe disk staan, compleet gecrasht. Lacie heeft het -helemaal- gedaan bij mij.
Dat is de kracht van een apple:P
ik heb ook een lacie en bij mij blijft hij foutloos een week lopen (langer heb ik mijn pc niet aanstaan) dus het is niet per se dat alle lacie harde schijven het hebben.