Asus Dual GeForce RTX 2070 EVO OC

Specificaties Max. 1,74GHz • GDDR6 • 2x DP, DVI-D, 2x HDMI - Bekijk alle specificaties

Asus Dual GeForce RTX 2070 EVO OC Review

Helium-3 24 augustus 2021, laatste update op 24 augustus 2021, 76 views Product gekocht

Asus Dual GeForce RTX 2070 EVO OC

Ooit voor 450 euro een uitstekende aankoop geweest. Maar met de prijzengekte van videokaarten in 2020 en 2021 is het eigenlijk niet meer te stellen welke prijs een videokaart waard is. Niet zo snel en nieuw als de 2070 Super, maar wel een goede deal geweest.

Pluspunten

• Aansluitingen (3 monitoren + HMD)
  • Stil
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Zeer felle witte power led die permanent aan staat en 's nachts de hele slaapkamer verlicht
  • Niet bijster mooie blauw-roze led

Drivers en compatibiliteit Score: 5

Ik blijf voor specifieke doeleinden altijd bij nvidia; ik werk met software die enkel werkt met CUDA-cores en kan daardoor helaas nog niet overstappen naar een concurrent van team rood.

Tot slot wil ik graag vermelden dat er een zeer felle witte powerled bovenop de videokaart zit; deze verlicht 's nachts heel de kamer. Ik heb getracht deze af te plakken met een klein beetje zwarte tape, dat helpt en beetje.

Heb jij ook een Asus Dual GeForce RTX 2070 EVO OC?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.