Sharkoon Skiller Mech SGK3 (Kalih Red, Qwerty US) Zwart

Sharkoon Skiller Mech SGK3 (Kalih Red, Qwerty US) Zwart Review

EltjeMentje 23 augustus 2021, 80 views Product gekocht

Sharkoon Skiller Mech SGK3 (Kalih Red, Qwerty US) Zwart

Ik heb dit toetsenbord al een half jaar in gebruik. In het begin vond ik het een stevig toetsenbord met fijne RGB software, maar na 4 maanden brak er een stukje van de spatiebalk af en nu beginnen andere toetsen ook scheurtjes te tonen.

Pluspunten

• Fijn gebruik
  • Sterk frame
  • RGB
  • Gevlochten kabel

Minpunten

• kwaliteit toetsen

De eerste 4 maanden had ik niks vreemds opgemerkt en was het ook een fijn en stevig toetsenbord om te gebruiken ondanks dat ik er wel eerst even aan moest wennen aangezien het mijn eerste mechanische toetsenbord was.

Uiteindelijk was het dat ik een stukje van de spatiebalk op mijn bureau zag liggen na 4 maanden in gebruik te zijn geweest. Ik dacht er toen niet aan om het te retourneren en liet ik het maar gewoon alleen. Uiteindelijk is voor mij de irritatie van de spatiebalk toch net wat te hoog opgelopen en ben ik vandaag bij de andere toetsen gaan kijken of deze dezelfde problemen hadden. Beneden kan je de resultaten daarvan zien.

Hier is de + op de numpad met het afgebroken stukje.

Hier is de spatietoets te zien. Doordat dat stukje eruit is gaat hij scheef zitten

Hier is de entertoets die al scheurtjes vertoont.

Heb jij ook een Sharkoon Skiller Mech SGK3 (Kalih Red, Qwerty US) Zwart?

Vraag & Aanbod