Logitech M185 Review

RobinBrNewbie 20 augustus 2021, 127 views Product gekocht

Logitech M185

Deze muis in deze kleuren besteld bij logitech. Helaas stuurde ze mij een verkeerde muis op. De kleur was lichtblauw (niet cyaan zoals deze) en alleen een rand was in kleur.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• Verkeerde muis
  • verkeerde kleur
  • slechte klantenservice

Na contact met logitech en verschillende foto's opgestuurd te hebben om te bewijzen dat het de verkeerde is, zeggen ze simpelweg, niet ons probleem. Het serienummer op de muis klopt niet met de pakkingsbon en dat zou dan volgens hun mijn schuld zijn.

Ook duurt het contact met de klanten service weken voordat er ook maar iets gebeurd...

Ik raad dan ook iedereen aan om nooit meer iets bij logitech te kopen. oplichters.

Heb jij ook een Logitech M185?

Vraag & Aanbod

Dit is geen productreview maar een shopreview.
Hallo Robin,

Je hebt nu een review geplaatst van de muis die je hebt besteld (maar kennelijk niet hebt ontvangen), maar je review gaat eigenlijk over de leverancier en niet over de muis zelf (want die heb je dus niet ontvangen).

Je kunt dan beter een shopreview maken en daarin je ervaringen met Logitech vermelden, dan een productreview van het product dat je niet hebt ontvangen.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.