eufy eufyCam2C (set van 2 stuks + basisstation)

€ 219,-
Specificaties Draad(loze) buitencamera + app - Bekijk alle specificaties

eufy eufyCam2C (set van 2 stuks + basisstation) Review

sjtienuh 16 augustus 2021, 1.503 views Product gekocht

eufy eufyCam2C (set van 2 stuks + basisstation)

Schitterend beeld, geen abonnement nodig

Pluspunten

• scherp beeld
  • beeldkwaliteit

Minpunten

• Vertraging

Kwaliteit Score: 5
Ik heb deze camera gekocht als aanvulling van mijn deurbel, de homebase had ik daarom al in mijn bezit. Omdat onze kinderen graag buiten spelen is het ideaal om ze op deze manier toch iets in de gaten te houden. Daarnaast is het natuurlijk om te zien wat er achterom gebeurd wanneer wij niet thuis zijn.

De beeldkwaliteit is top, zelfs 's nachts geeft deze een goed beeld. Wanneer er 's nachts beweging is springt de spotlight aan welke voldoende verlichting geeft om in kleur op te kunnen nemen. Wanneer dit niet was geweest had ik de setting op infrarood gezet, waardoor hij in grijswaarden gaat opnemen.

De camera heeft de mogelijkheid om de opnames op de NAS te zetten, nadeel hiervan is dat de beeldkwaliteit gereduceerd wordt. Daarom heb ik ervoor gekozen om de opnames op de homebase op te slaan. Mocht het nodig zijn kan ik de beelden daarna alsnog downloaden via de EUFY app op de computer.

Klein nadeel is de lichte vertraging bij het opnemen, ondanks dat ze aangesloten zijn aan het eufy Solar Panel

Heb jij ook een eufy eufyCam2C (set van 2 stuks + basisstation)?

Moet je deze dan aan het basisstation verbinden, of kan kunnen ze op je WiFi meeliften?
Ze worden gekoppeld aan het basis station, maar maken volgens mij gedeeltelijk gebruik van WiFi
Dank voor je reactie!

Ja, ik zit er meer mee dat ze dan niet zover weg mogen staan.
Misschien moet ik het gewoon eens proberen, kijken hoe het gaat.

[Reactie gewijzigd door pjottum op 17 juli 2022 19:36]

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.