HP 9012e

HP 9012e Review

Gulliee 13 augustus 2021, 116 views

HP 9012e

Betrouwbare printer

Pluspunten

• Goede kwaliteit prints
  • Vlotte, betrouwbare printer
  • Veel

Minpunten

• Herrie
  • Looks

Inktverbruik Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 5
Afdrukkwaliteit Score: 5
Afdruksnelheid Score: 4
Scankwaliteit Score: 5
Scansnelheid Score: 5
Ik heb de printer nu een aantal weken in gebruik en ik vind het echt een top apparaat. Printers haten mij. Op momenten dat ik ze het hardst nodig heb, laten ze mij in de steek, dus heb door de jaren heen heel wat printers versleten.
Toch is deze HP mijn beste vriend geworden in zeer korte tijd. Hij is niet moeders mooiste, maar ik ga altijd af op het uiterlijk en zit vervolgens met de gebakken peren.
Deze HP is betrouwbaar, start snel op en is makkelijk in gebruik. Ook kun je makkelijk printen vanaf een smartphone met bijbehorende app. Mijn man gebruikt vaak de scan functie en ook dat gaat lekker vlot.
Wij hebben de printer op mijn “kantoortje” staan en heb al behoorlijk wat geprint. Ik ben zeer tevreden en zou het iedereen aanraden.

Heb jij ook een HP 9012e?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.