Kobo Glo HD Zwart

Specificaties 6" E-Paper touchscreen met 4GB opslag - Bekijk alle specificaties

Kobo Glo HD Zwart Review

Mraze 6 augustus 2021, 385 views Product gekocht

Kobo Glo HD Zwart

5 jaar geleden gekocht via Marktplaats en veel gebruikt door de jaren heen. Hij werkt nog steeds perfect!

Pluspunten

• Software updates blijven komen
  • Aanschaf boeken gemakkelijk
  • Verlicht

Minpunten

• Reactiesnelheid

5 jaar geleden deze toevallig via Marktplaats gekocht. Hij was destijds al gebruikt en nadat ik hem nu al 5 jaar zelf gebruik, blijft het me verbazen hoe goed hij blijft werken. Zo nu en dan komt er een software update via wifi binnen, wat het gebruik door de jaren heen beetje bij beetje ten goede is gekomen.

Door het koppelen van je bol.com account, kan je makkelijk een boek kopen wat binnen no-time gelijk op je e-reader staat via wifi. De accu gaat ondanks dagelijks gebruik verassend lang mee, waardoor ik hem weinig oplaad.

Ik kan me niet goed vinden in de kritische reviews die ik hier lees en ik zou hem zo opnieuw kopen. Het enige negatieve punt wat ik kan bedenken is de reactiesnelheid van de ereader. Ik kan me goed voorstellen dat dit inmiddels een stuk sneller gaat op nieuwe ereaders.

Heb jij ook een Kobo Glo HD Zwart?