Sony WH-1000XM4 (Zwart)

€ 253,-
Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sony WH-1000XM4 (Zwart) Review

Mraze 6 augustus 2021, 245 views Product gekocht

Sony WH-1000XM4 (Zwart)

Na lang twijfelen vond ik deze beter dan concurrerende modellen. Achteraf zou ik toch de goedkopere Sony XM3 hebben gekocht i.v.m. het prijsverschil, maar desalniettemin ben ik erg tevreden!

Pluspunten

• Goede noise cancelling
  • Prima geluidskwaliteit

Minpunten

• Audio kwaliteit verlaagd bij multipairing

Een klein jaar geleden heb ik kritisch naar enkele verschillende koptelefoons gekeken voor ik deze kocht (Sennheiser Momentum, Bose NC700 en de Sony XM-serie). Ik ben zeer tevreden over de keuze om voor de Sony XM4 te gaan door de mate van noise cancelling en de geluidskwaliteit.

Het verschil tussen de XM3 vind ik achteraf vrij klein, waardoor ik nu voor de XM3 had gekozen gezien het prijsverschil, maar ik denk dat je met beiden geen miskoop zult hebben.

Heb jij ook een Sony WH-1000XM4 (Zwart)?

Vraag & Aanbod

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.