HP 9012e

Specificaties Inkjet all-in-one (Kleur) met WiFi - Bekijk alle specificaties

HP 9012e Review

SjefSjef 4 augustus 2021, laatste update op 13 augustus 2021, 91 views

HP 9012e

Printer 1 maand in gebruik en tevreden. De installatie verliep enigszins moeizaam, mogelijk omdat ik eerder gebruik gemaakt heb van Instant Ink. De Instant Ink is binnen een week bezorgd. De HP-Smart app wordt veel gebruikt en werkt goed. Scannen, kopiëren en printen op afstand is eenvoudig en werkt goed.

Pluspunten

• Veel functies
  • Printen van elk apparaat
  • Snelle printer

Minpunten

• Installatie Instant Ink kan makkelijker

Inktverbruik Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 5
Afdruksnelheid Score: 5
Scankwaliteit Score: 4
Scansnelheid Score: 4
Ik heb de printer nu een maand in gebruik en ben tevreden. Het enige verbeterpunt zijn de "side-effects" als je eerder een soortgelijke printer met Instant Ink hebt gehad. De printer installeren verliep namelijk enigszins moeizaam, mogelijk omdat ik dus al eerder gebruik gemaakt heb van Instant Ink. Uiteindelijk lukte het niet om via de computer de printer aan te melden. Via de mobiele app is het wel gelukt. De printer werkt verder naar behoren. De inkt was binnen een week netjes bezorgd, maar omdat de meegeleverde cartridges nog vol zijn, liggen deze nog in de doos in de kast. De features van HP Smart worden veel gebruikt en werken goed. Omdat mijn oude printer ook nog in de HP Smart app staat, moest ik in het begin even opletten dat ik de goede printer selecteerde. Scannen en kopiëren gaat eenvoudig en ook het printen op afstand werkt goed. Voor (kleine) bedrijven beschouw ik deze printer als de ideale printer, omdat je ontzorgd wordt met de inkt en de printer alle noodzakelijke features heeft. Bovendien kun je na afloop van een externe meeting, de printer aan het werk zetten, zodat je direct door kan als je op kantoor bent.

Heb jij ook een HP 9012e?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.