Asus A7V600, KT600 (Sound 5.1, G-Lan, Sata-Raid) Review

Herby 19 april 2005, laatste update op 7 september 2011, 262 views

Asus A7V600, KT600 (Sound 5.1, G-Lan, Sata-Raid)

Pluspunten

• Goedkoop, veel features en een goede service van Asus

Minpunten

• Overklokken is niet altijd stabiel

Layout Score: 4
Dit mobo is niet je beste vriend wanneer je wilt gaan overklokken. Maar wanneer je gewoon veel features (SATA Gbit Lan Raid 5.1) voor een zéér scherpe prijs wilt is dit een heel leuk bordje.

Ik heb dit moederbord zelf aangeschaft na een defect moederbord. Ik had geen ruim budget en wilde toch graag alle moderne features. Dit moederbord heeft dat allemaal voor een zeer lage prijs. Daarbij komt dat ik persoonlijn goede ervaringen heb met Asus moederborden.

Dit moederbord draait nu een ruim half jaar in mijn systeem en ik ben nog steeds zeer tevreden. Het is zeer stabiel en snel te noemen ondanks een toch iets zwakkere chipcets op de markt. De KT600 is gewoon iets langzamer dan de nForce 2 chipsets. Wil je echt zwaar gaan overklokken moet je niet aan dit systeem beginnen. De mogelijkheden zijn er wel, maar wil je te hoog wordt het bordt wat instabiel.

Conclusie; Een budget moederbord met veel features echter geen overklokker.

Heb jij ook een Asus A7V600, KT600 (Sound 5.1, G-Lan, Sata-Raid)?