Zalman CNPS7000A-Cu (Socket A/478/754/939/940) Review

moddp2 8 juni 2006, 306 views

Zalman CNPS7000A-Cu (Socket A/478/754/939/940)

Pluspunten

• Zeer stil
  • Koelt geweldig
  • De prijs

Minpunten

• Installatie

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 4
Koelvermogen Score: 4
Ik heb deze koeler al een paar weken en hij werkt veel en veel beter dan mijn standaardkoeler. De prijs is zeer goed.

Installatie: Niet het makkelijkste. Ik heb een socket A aansluiting dus moest ik de mounting holes gebruiken. Ik moest dus eerst de zijplaten installeren via de achterkant van het moederbord. Dus een ramp voor diegene die al een ingebouwde moederbord heeft. Maar een halfuur later zit het erop (met een beetje mazzel).

Werking: Ik kreeg temperaturen van 38 C idle en 45 stressed! Het werkt heel stil en op 1400 toeren p minuut word het niet hoger dan dat. De koeler is ook zodanig van vorm dat het ook de geheugenmodules koelt. Ik ben zeer te spreken over deze resultaten.

Heb jij ook een Zalman CNPS7000A-Cu (Socket A/478/754/939/940)?