ASUS RT-AC88U

Specificaties WiFi-ac • 9-poorts switch (max 1Gbps) - Bekijk alle specificaties

ASUS RT-AC88U Review

PeterFPNewbie 15 juli 2021, 184 views Product gekocht

ASUS RT-AC88U

Prima ding als je maar 4 poorten nodig hebt. Maar dan kun je zeker goedkoper uit zijn als je voor een 4 poorts alternatief gaat.

Pluspunten

• Snelle router

Minpunten

• Poorten 5 -8 reageren niet
  • Groot
  • Wifi komt niet terug na herstart

Beheerbaarheid Score: 4
WLAN-bereik Score: 4
Na heel veel jaren een Asus 68U te hebben gehad die kapot ging zonder nadenken en website zoeken over problemen een RT-AC88U gekocht.

Mede door het uitbreiden van het thuisnetwerk was het handig om 8 poorten te hebben.

Router nummer 1 heeft het precies een maand goed gedaan daarna vielen poorten 5-8 uit en alleen een volledige herstart, dus stroom eraf, aan/uit knop vasthouden, 3 minuten wachten, stroom er weer op en de poorten werken weer.

Vanaf router nummer 2 ging het al om de week fout en moet die herstart wekelijks uitgevoerd worden.

Ik zit nu op router nummer 3 en ga in overleg met Coolblue (die me overigens altijd heel goed geholpen hebben!) om mijn geld terug te krijgen of naar een alternatief te kijken want ook deze heeft hetzelfde probleem.

Mijn advies als je hem dus koopt vanwege de 8 netwerkpoorten doe je er verstandig aan om toch naar een andere router te kijken.

Heb jij ook een ASUS RT-AC88U?

Vraag & Aanbod

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.