Neomounts by Newstar NM-D775WHITEPLUS

€ 149,-
Specificaties Bureaumount • maximale schermgrootte 49" - Bekijk alle specificaties

Neomounts by Newstar NM-D775WHITEPLUS Review

Ultra 11 juli 2021, laatste update op 11 juli 2021, 229 views Product gekocht

Neomounts by Newstar NM-D775WHITEPLUS

De reviews van de zwarte variant zijn prima. Enige verschil is de kleur, en die valt nou net tegen.

Pluspunten

• Stevig

Minpunten

• Grauwig wit
  • Plastic verbindingstuk

Deze review geplaatst als aanvulling op de reviews van de zwarte variant.

Bij het openmaken van de doos viel meteen op dat de kleur een beetje grauwig wit is. Ik had juist een witte aangeschaft omdat er wat witte elementen in mijn bureau zitten, maar qua kleur valt het net uit de toon. Ik zou de zwarte aanraden.

Je kunt de draaihoek van de onderste arm beperken tot 180 graden (+-90). Dat werkt, al gebruik ik het niet. Zo kan de monitor net wat verder naar achteren geduwd worden.

Hou er rekening mee dat de armen niet even lang zijn. In de meeste gevallen zal het midden van het scherm niet recht voor de voet hangen.

Heb jij ook een Neomounts by Newstar NM-D775WHITEPLUS?