Specificaties WiFi - Bekijk alle specificaties

AC Ryan Playon! HD Review

Ralph.nl 29 augustus 2010, laatste update op 29 augustus 2010, 1.638 views

AC Ryan Playon! HD

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Speelt alle media zonder problemen af
  • Eenvoudig te benaderen via het netwerk
  • Mooi design en een goede kwaliteit/prijs verhouding

Minpunten

• Het duurt wat lang voordat een movie clip preview weergegeven wordt
  • Geen USB poort aan de voor en achterkant

Geluidskwaliteit Score: 5
Wat een fantastisch apparaat! Ik wilde eerst voor de Popcorn Hour gaan, maar ik vond deze iets te duur. Voor de prijs van enkel het Popcorn Hour apparaat heb je dit apparaat staan inclusief een 2 TB schijf.
Ik ben direct voor de software update gegaan, dit gaf een iets nettere menu weergave. Het instellen van het apparaat, om filesharing mogelijk te maken met mijn computer, was zo gebeurt. Hier zag ik eerst wat tegenop, maar het bleek kinderlijk eenvoudig.
Hij speelt alles perfect af! Ik vind alleen dat de menu's iets mooier hadden gekund. Het zou mooi zijn als je films kunt uitkiezen uit een soort pictogrammen, zoals bijvoorbeeld in Windows. Maar een lijst met titels werkt ook wel. Het duurt ook wat lang voordat het preview clipje begint te spelen als je door de titellijst scrollt. Het had ook mooier geweest als deze ergens in de film begon af te spelen en niet aan het begin, dan zie je toch alleen maar de logo's van de filmmakers.
Ik vind het jammer dat er geen USB poorten op de achterkant of voorkant zitten. Het kan lastig zijn als de kabels er aan de zijkant uit steken. Verder geen minpunten.

Heb jij ook een AC Ryan Playon! HD?

Reviews door de redactie