1 review

Otterbox Strada Folio Case Samsung Galaxy S10+ Bruin

Specificaties Flip cover (Leer) • Samsung compatible - Bekijk alle specificaties

Otterbox Strada Folio Case Samsung Galaxy S10+ Bruin Review

tuftuf 7 juli 2021, 169 views Product gekocht

Otterbox Strada Folio Case Samsung Galaxy S10+ Bruin

20 maand geleden gekocht en heeft meerdere aanvaring met mijn plavuizen overleeft. Leer ziet er mooi uit. Past niet in de meeste telefoonhouders en je kunt er niet veel (1 a 2) pasjes in kwijt.

Pluspunten

• valbestendigheid
  • uitstraling leer
  • Telefoon blijft ook werkelijk in de hoes.
  • slank

Minpunten

• weinig opbergmogelijkheden
  • past niet in de meeste telefoonhouders

Kwaliteit Score: 4
20 maand geleden deze hoes gekocht, nu is de aan/uitknop in de hoes kapot, die gebruik ik ook wel heel vaak.
Ik was op zoek naar dezelfde hoes omdat hij toch wel heel erg goed bevalt, blijkt er 24 maand garantie op te zitten.
GSMpunt stuurt binnen drie dagen een nieuwe op, vandaag binnen gekregen.
Ter info, ik laat hem nog wel eens uit de handen vallen en heb een stenen vloer in huis en hij heeft de telefoon een val van meer dan 5 meter laten overleven op het trottoir, daarom wou ik dezelfde hoes weer.
Daarnaast heeft het leer een echt mooie uitstraling, krassen zie je er in, maar een paar dagen later zijn ze weer weg.
Hij zit wel in het hogere segment qua prijs maar dan krijg je daar ook een topproduct voor terug.

Heb jij ook een Otterbox Strada Folio Case Samsung Galaxy S10+ Bruin?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.