Inno3D GeForce RTX 3070 Ti X3

€ 749,-
Specificaties Max. 1,77GHz • GDDR6X • 3x DP, HDMI - Bekijk alle specificaties

Inno3D GeForce RTX 3070 Ti X3 Review

paco2013 6 juli 2021, 300 views Product gekocht

Inno3D GeForce RTX 3070 Ti X3

stevige bouwkwaliteit. Max 70c Geen RGB (gelukkig maar dat is smaak)

Pluspunten

• koelt goed, 70c 55% fanspeed
  • behoorlijk stil
  • geen rgb

Minpunten

• geen rgb
  • niks
  • niks

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Prima kaart voor zo,n 2 slots kaart, blijft goed stil en de temperaturen zijn zeer acceptabel. 70c met een fanspeed van 55% op auto settings.
Ik heb een behoorlijke overclocker die in game +180 op de core doet en + 1100 op de memory.
Al bij al zeer tevreden over deze kaart.

Heb jij ook een Inno3D GeForce RTX 3070 Ti X3?

is dit nog steeds zo? ik heb namelijk dezelfde video kaart maar mijne gaat boven de 80 graden als ik rainbow six siege speel. en het geluid is niet normaal.
ja dat is nog steeds zo
raar dan moet mijn video kaart echt defect zijn
Daar lijkt het op, of je vervangt de paste een keer

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.