HP 9012e

Specificaties Inkjet all-in-one (Kleur) met WiFi - Bekijk alle specificaties

HP 9012e Review

ilseveNewbie 6 juli 2021, 145 views

HP 9012e

Wij gebruiken de printer samen met Instant Ink. De installatie was erg makkelijk en ook is het fijn dat hij niet met een printkabel gebonden is met onze laptop.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • printen vanaf telefoon
  • draadloos

Minpunten

• gebruik ruim inkt

Inktverbruik Score: 3
Drivers en stabiliteit Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 4
Afdruksnelheid Score: 5
Scankwaliteit Score: 5
Scansnelheid Score: 4
Mijn ervaring met de printer is goed, ik heb mooie prints kunnen maken. De installatie was erg makkelijk en ook is het fijn dat hij niet met een printkabel gebonden is met onze laptop. Het is heel handig om vanuit bijvoorbeeld onze Ipad een printje te maken. Het scherm geeft meer informatie dan we hadden verwacht, dus ook even snel een kopietje of een scan maken is fijn, zelfs voor de kinderen. Ik gebruik het scannen ook voor digitalisering van mijn tekeningen en de scans zien er mooi uit op de computer, ik kan deze daarna digitaal bewerken er is geen verlies van details. Wel vreemd dat ik al meteen na een paar velletjes een setje nieuwe inkt thuis kreeg gestuurd, ik ga er vanuit dat ik deze nu nog niet nodig heb. Wel is het fijn als dit met een mailtje wordt aangegeven, dan kunnen we zorgen dat er iemand thuis is. Het printen van grote opdrachten gaat erg goed, het gaat snel, ook bij dubbelzijdige opdrachten.
Samen met Instant Ink is dit een uitstekend product!

Heb jij ook een HP 9012e?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.