HP OfficeJet Pro 8022e AiO

€ 174,63
Specificaties Inkjet all-in-one (Kleur) met WiFi - Bekijk alle specificaties

HP OfficeJet Pro 8022e AiO Review

hoipeter 5 juli 2021, 363 views

HP OfficeJet Pro 8022e AiO

Niet alleen goed nieuws..

Pluspunten

• HP Instant Ink programma

Minpunten

• Gebruiksgemak installatie

Mijn eerste indruk is wel goed, maar zeker niet perfect. De installatie verloopt vrij vlot. Echt ideaal om niet met kabels in de weer te zijn, maar dat je de printer neer kunt zetten waar je maar wilt, de wifi doet het werk! Bij het openen van de verpakking van de inkt, trok ik wel de bovenste stikker van een cartridge los. De pull sticker zat zo goed vast dat de bovenste sticker eraf ging hetgeen niet de bedoeling was. Er wordt nu ook een luchtgaatje (?) aan de bovenkant zichtbaar. Geen idee of dit kwaad kan en evt. inkt eerder doet uitdrogen..

Na de installatie heb ik de printer de volgende dag opnieuw opgestart toen ik een printje wilden maken. Helaas kreeg ik toen een foutmelding dat de installatie niet volledig uitgevoerd was.. Echter in HP smart was de printer gewoon zichtbaar en online, tevens was ik ingelogd in m'n account en had me ook aangemeld voor instant ink, dus voor zover ik wist had ik alles gedaan wat nodig was. In de help omgeving kon ik niet direct vinden wat ik moest doen. Het ging over netwerk connectiviteit, maar m'n printer was wel gewoon online. Dus het was even zoeken, helaas gaf het programma "HP smart" geen duidelijke foutmelding of hulp hoe de foutmelding weg te krijgen. Dus m.b.v. het internet gezocht en na een tijdje ging de foutmelding op m'n printer weg en kon ik een afdruk maken. Nu weet ik niet of dat komt door iets wat ik gedaan had of dat de printer een tijd nodig had om de 1e keer na installatie de connectie met m'n account te verifiëren.. De afdrukken die ik eerder verzocht had te maken schoten er vlot uit.. Helaas bleef de printer na 2 afdrukken wel herrie maken alsof hij nog wat wilde afdrukken, maar er gebeurde niets, behalve herrie maken. Dat duurde zo'n 2 minuten waarna ik de printer verzocht heb te stoppen met wat hij aan het doen was (geen idee wat..)

Helaas is de vervolgperiode ook niet vlekkeloos verlopen. Bij mij was op de computer standaard als printer "HP smart" geïnstalleerd. Echter wanneer ik wilde afdrukken, kreeg ik steeds een melding dat mijn printer offline was. Dat terwijl wanneer ik de HP smart app opende, mijn printer gewoon met een groen vinkje op gereed stond. Inmiddels heb ik kunnen achterhalen waar het mis gegaan is; wanneer ik als printer de HP OfficeJet Pro kies, gaat het wel goed. Een groot pluspunt is HP Instant Ink. Ideaal dat er zo vroeg van tevoren al nieuwe inkt toegestuurd wordt! Dus mixed feelings, het kan echt beter, maar is niet slecht.

Heb jij ook een HP OfficeJet Pro 8022e AiO?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.