HP 9012e

Specificaties Inkjet all-in-one (Kleur) met WiFi - Bekijk alle specificaties

HP 9012e Review

Koenzie 30 juni 2021, 98 views

HP 9012e

Pluspunten

• HP+ is super makkelijk
  • Perfecte printkwaliteit
  • Erg snel

Minpunten

• Installatie ging niet vlekkeloos
  • je moet een account maken

Inktverbruik Score: 3
Drivers en stabiliteit Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 5
Afdruksnelheid Score: 5
Scankwaliteit Score: 5
Scansnelheid Score: 4
De printer werkt prima zodra deze geïnstalleerd is, het HP+ systeem is denk ik een goede manier om nooit zonder inkt te zitten en ook niet teveel te betalen. De installatie van de printer verliep helaas niet vlekkeloos (maar dat is ook mijn algemene ervaring bij het installeren van printers). De printer werd niet meteen gevonden en ik moest met wat omwegen de installatie en configuratie starten. Het enige grote nadeel vind ik dat je verplicht word om een account aan te maken (nu is dat voor deze campagne ook nodig, maar als ik niet aan de campagne zou meedoen zou me dit echt storen). Kwaliteit van de afdrukken is erg goed, mooie kleuren en een groot pagina bereik (weinig witte randen). Hij is ook lekker snel in gebruik en er tof dat ik vanaf al mijn apparaten kan afdrukken. Scannen werkt ook goed, heb het alleen nog niet voor elkaar gekregen om naar Google Drive te scannen, maar dat lukt vast ook nog wel. Fijne printer en scanner met veel opties en het HP plus systeem is een ideale manier om nooit zonder inkt te zitten en toch niet te veel te betalen voor een voorraad cartridges.

Heb jij ook een HP 9012e?