LG 24BN650Y-B Zwart

€ 172,49
Specificaties 23,8" • 1920x1080 (Full HD) • 75Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

LG 24BN650Y-B Zwart Review

Armin99Testpanel 26 juni 2021, 38 views Testpanel

LG 24BN650Y-B Zwart

Een prima scherm voor thuiswerk of schoolwerk.

Pluspunten

• Mooi scherm, weinig rand
  • Verstaalbaar in hoogte
  • Draaibaar
  • beeldkwaliteit goed voor thuiswerk

Minpunten

• Vertraging bij filmpjes

Dit is een prima scherm om thuis te werken. Het scherm is verstelbaar in hoogte en kan ook om 180 graden gedraaid worden, wat fijn kan zijn als je veel artikelen moet lezen voor je studie of onderzoekswerk.

De randen komen met de foto overeen, wat niet vaak zo is waardoor ik juist verbaasd was.

Makkelijk om aan te sluiten en wordt geleverd met HDMI.

Beeldkwaliteit is uitstekend geschikt voor thuiswerken, maar niet voor gaming of het kijken van filmpjes. Hier viel mij namelijk wel vertraging op.

Verder zou ik zeggen dat het een goede toevoeging zou zijn aan je setup, als je gewoon een kleiner extra scherm nodig hebt. Het is geen supergroot scherm en neemt daarom niet veel plek in.

Mijn conclusie is dan ook dat het een perfect scherm voor thuiswerk is of een goed scherm voor schoolwerk is. Je kunt hem aansluiten aan je lapot waardoor je een toegevoed scherm hebt.

Heb jij ook een LG 24BN650Y-B Zwart?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.