HP Officejet Pro 8000 (CB047A) Review

morgenroodNewbie 27 augustus 2010, laatste update op 27 augustus 2010, 657 views

HP Officejet Pro 8000 (CB047A)

Pluspunten

• snel printen ook in kleur. producent zegt het is zuinig (hiervoor heb ik hem zelf immers nog te kort om dat te kunnen toetsen)
  • draadloos en installeert zich daarvoor zelf.

Minpunten

• geen copy, scan of fax

Muziekweergave Score: 4
Afdruksnelheid Score: 5
Ik had deze printer besteld omdat ik gezien beperkte ruimte een draadloze nodig had. Na jaren eindelijk zelf een printer bestellen wou ik natuurlijk een die alles kan. Op de specificaties zoals zij eerst hier op tweakers stonden leek dat ook zo. dus snel besteld. er stond verder hier nog geen review. Toen kwam een enorme box. paste ook nog waar ik hem wou laten staan en hij was snel geinstalleerd en de eerste pagina geprint. wow dat ging snel. een keer wel op de kabel aansluiten en hij vond alles van zelf wat nodig was voor de draadloze verbinding.
pas later preciezer gekeken toen ik op zoek was voor een scan. jetje wat viel het mij toen erg tegen!! er zit geen scan, copy of fax bij. waar ik hem immers ook voor gekocht had. vraag mij wel af hoezo er dan zo een stomme deksel op zit. zo gezien vind ik de prijs dan toch tegen vallen. moet hij nu toch weg omdat ik toch voor een all in one wou gaan. ook print die super snel en zou dat ook nog bijzonder zuining zijn beweerd de producent. jammer dat ik dan maar zo blind op de specificatie beschrijving hier af ging... zal me leren voor de volgende keer. hier dan ook een review en de aangepasste specifitaties. voor die die mij nog volgen.
Voor wie alleen snel en zuinig wil printen ook in kleur zal die vast wel super zijn. voor wie meer wil helaas niet.

Heb jij ook een HP Officejet Pro 8000 (CB047A)?

"Negatieve eigenschappen: geen copy, scan of fax"

Beetje vreemd, aangezien geen enkele "printer" dat heeft, maar alleen "AIO's"
Stom dat het fout op tweakers staat, maar dat heeft niets met de printer te maken lijkt mij.

Overigens, los daarvan, een matige review.
Dit valt echt onder het hoofdstuk "eerst product informatie verzamelen, dan aankopen".

Op de pagina van de fabrikant staat wel de juiste informatie wat betreft de specificaties.
Ik heb op dit moment 6 hp officejet pro 8000's die allemaal kapotte inktkoppen hebben :( Garantie vervalt na 560ml, meeste zitten niet boven de 50ml. Blijkbaar is er een productiefout m.b.t. de ventieltjes die bovenop de printkop zitten. Betreft vooral de C/M kop. Verbaast me overigens dat ze deze nog verkopen, kon hem op de hp site al niet meer vinden.

[Reactie gewijzigd door base_ op 27 augustus 2010 14:06]

Heb je garantie op de printer zal de printkop ook omgeruild worden als die defect is. Ik probeerde je te mailen maar werd rejected