HyperX Pulsefire Raid

€ 41,18
Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 16.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

HyperX Pulsefire Raid Review

b0b1991 15 juni 2021, laatste update op 18 juni 2021, 88 views Product gekocht

HyperX Pulsefire Raid

Deze muis gekocht omdat ik te weinig knoppen had op mijn Logitech G502. Erg tevreden over alles behalve de verste duimknop.

Pluspunten

• Goede sensor
  • Lichte kabel
  • Fijn design
  • Mooie verlichting
  • Hele fijne switches

Minpunten

• Verste duimknop te ver.

Toen ik de muis uit de verpakking haalde viel mij gelijk op dat er mooie grote pads onder op de muis zitten. Deze glijden ook erg goed, daarnaast is de kabel erg dun en licht en dit merk je tijdens gebruik.

Na de installatie viel mij op dat de sensor echt waanzinnig goed is! Heel fijn en precies, daarnaast zijn de switches heel fijn, klikken erg goed en je hebt echt het idee dat je een knop in drukt.
De bouwkwaliteit van de muis is ook goed.
Helaas viel mij vooral na lange game sessies van meer dan 5 uur op dat de grote duimknop voor mijn handen net iets te ver weg is. (Ik heb vrij grote handen) Hierdoor kreeg ik best veel last van mijn hand.

De software is nog steeds in BETA en nog niet optimaal voor het instellen van de muis. Verder wat betreft de funties die er in zitten is het wel duidelijk en overzichtelijk.

Aangezien ik een echte MMO speler ben heb ik zo veel mogelijk knoppen binnen handbereik nodig dus dit heeft mij wel doen besluiten toch de muis weg te doen.

Ik zou de muis absoluut aanbevelen voor de prijs / kwaliteit.

Heb jij ook een HyperX Pulsefire Raid?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.