WD My Book USB 3.0 8TB Zwart

Specificaties 8TB 3.5" HDD met USB 3.2(G1) - Bekijk alle specificaties

WD My Book USB 3.0 8TB Zwart Review

Jan Onderwater 14 juni 2021, 325 views Product gekocht

WD My Book USB 3.0 8TB Zwart

Pluspunten

• Snel voor een USB HDD
  • Veel ruimte voor de prijs

Minpunten

• geen

Mobiliteit Score: 5
Ik kwam de WD 8TB tegen bij de Makro voor een 119 Euro inclusief BTW. Een heel nette aanbieding. Voor een USB3 HDD een prima deal. Bij de Black Magic Speedtest app las en schrijf deze tussen de 160 en 170 MB/s, resultaten gingen wat op en neer tijdens het testen. De meegeleverde SW gebruik ik niet, en heb hem geformatteerd naar Mac OS Uitgebreid (journaled).
Prima schijf om extra storage te hebben en eenvoudig mee te nemen. Gebruik hem voornamelijk voor de opslag van documenten,foto, video en audio files. Als ik zaken bewerk staan die op een externe SSD (Thunderbolt 3). De interne SSD gebruik ik alleen voor besturingssysteem en programma's.
Moet je hem kopen?
Wel, dat moet je zelf weten, maar deze aanbieding bij de Makro was 2/3 van de prijs die ik elders bij de goedkoopste aanbieders zag, en een backup hebben is altijd verstandig.

Heb jij ook een WD My Book USB 3.0 8TB Zwart?

Vraag & Aanbod

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.