LG UltraGear 34GN850-B Rood, Zwart

€ 649,-
Specificaties 34" • 3440x1440 • 160Hz • Nano IPS • 1ms - Bekijk alle specificaties

LG UltraGear 34GN850-B Rood, Zwart Review

gloeilempke 14 juni 2021, 413 views Product gekocht

LG UltraGear 34GN850-B Rood, Zwart

Pluspunten

• Mooie specs
  • Handig verpakt en in elkaar te zetten

Minpunten

• tekst wordt deels rood en blauw
  • Scherm schommelt een beetje bij hard typen

Mooie monitor maar ik denk dat ik de spreekwoordelijke uitzondering had. Bij kleine fonts op witte achtergrond werden sommige letters rood en anderen blauw ipv zwart. Alle instellingen geprobeerd maar niets hielp. Super-irritant!!!! Daarnaast schommelde het scherm ook een beetje bij druk typen (heb toch een behoorlijk stevig bureau), maar daarvoor zou ik hem niet hebben teruggestuurd.

Naar een uur gefrustreerd ingepakt en retour gemeld. Ik had al een LG Ultragear 27" en die is perfect, maar daardoor is de teleurstelling misschien des te groter. Gelukkig via bol.com besteld dus terugsturen was zo geregeld. Dat was dan wel weer positief.

Heb jij ook een LG UltraGear 34GN850-B Rood, Zwart?

Vraag & Aanbod

Dit probleem met rode/blauwe tekst had ik ook met dit scherm. Het bleek een HDR instelling te zijn. Nu geen last meer van. Kan ook gewoon HDR gebruiken in games.

[Reactie gewijzigd door glaasjewater op 30 augustus 2021 15:44]

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.