Microsoft Office 365 Home Review

Jan Onderwater 13 juni 2021, 105 views Product gekocht

Microsoft Office 365 Home

MS 365 (Office365) is een goed product en zeker het geld waard. Alleen MS doet hier aan oplichting. De licentie loopt niet een jaar, de looptijd een jaar min een dag. Ik zal het overleven

Pluspunten

• Word
  • Excel

Minpunten

• Abo

Stabiliteit Score: 5
Systeemeisen Score: 5
Gebruiksvriendelijkheid Score: 5
Ik ben niet echt een fan van abonnements software, maar...
Word draait, Excel draait, PowerPoint is inbegrepen, OneNote, Outlook, Publisher, Acces, Sway, alles is inbegrepen. Er zijn alternatieven, maar "Office" is gewoon beter en het geld waard. Op mijn Mac heb ik Pages, Numbers, Keynote enz. maar ik gebruik ze eerlijk gezegd nooit.
Office is gewoon de standaard in een zakelijke omgeving. En eerlijk gezegd, als ik naar de prijs kijk en het vergelijk met een bepaalde fabrikant van Grafische SW en wat die vragen voor een jaar-abo en wat je daar voor krijgt is dit een koopje

Heb jij ook een Microsoft Office 365 Home?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.