Fossil Hybrid Smartwatch HR Collider RVS Grijs (Grijs, Zilver)

Specificaties Android, iOS compatibel - Bekijk alle specificaties

Fossil Hybrid Smartwatch HR Collider RVS Grijs (Grijs, Zilver) Review

Jesszy91 12 juni 2021, 94 views

Fossil Hybrid Smartwatch HR Collider RVS Grijs (Grijs, Zilver)

Mooi horloge met lange accuduur

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Lange batterijduur
  • Snel opladen

Minpunten

• Weinig functies t.o.v. smartwatch
  • Geen touchscreen

Bij het uitpakken was ik onder de indruk van het mooie uiterlijk, zoals ik van Fossil gewend ben. Het opladen ging vlot met de bijgeleverde magneetoplader. Binnen 1 uur! was hij vol en kon ik hem al gaan testen. Na het downloaden van de app kon ik het horloge gaan koppelen, wat erg simpel was. Bij het gebruiken vielen me wel een aantal dingen op. Zo heeft het geen kleurenscherm en zijn de functionaliteiten beperkt t.o.v. een smartwatch. Zo kan je wel hartslag en je stappen meten en bijv inschakelen dat je aan het wandelen bent. Maar de keuze is erg beperkt t.o.v. de smartwatch. Ook vind ik het onhandig dat hij geen touchscreen heeft, al is het eenvoudig wennen aan de knoppen. Als je een smartwatch gewend bent, zou ik deze niet kopen, maar als je het uiterlijk ontzettend belangrijk vind en net wat meer opties wil dan een klassiek horloge, dan is het perfect. De batterijduur is extreem goed. Ik heb hem in 2 weken tijd 1 x opgeladen en dit duurde slechts 1 uur. Het is een fijn horloge, maar persoonlijk ga ik liever voor de smartwatch. Als je die gewend bent vallen de functies wat tegen, maar het uiterlijk maakt veel goed.

Heb jij ook een Fossil Hybrid Smartwatch HR Collider RVS Grijs (Grijs, Zilver)?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.