Skagen SKT3102 (Zwart)

Specificaties Android, iOS compatibel - Bekijk alle specificaties

Skagen SKT3102 (Zwart) Review

Jesszy91 12 juni 2021, 74 views
De reviewer ontving een beloning voor het schrijven van deze review, bijvoorbeeld korting op de aanschaf.Jesszy91 schreef afgelopen jaar 2 reviews, waarvan 100% gesponsord.

Skagen SKT3102 (Zwart)

Goed horloge voor mensen die geen smartwatch willen, maar wel het uiterlijk en iets meer opties dan een normaal horloge

Pluspunten

• Mooi en vrouwelijk horloge
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Weinig functies t.o.v. smartwatch
  • Geen touchscreen

Tijdens het uitpakken dacht ik wow, wat een prachtig horloge. Rose goud.. Hij pastte meteen goed , geen gedoe met uitstekend bandje zoals ik wel vaak heb bij horloges. Het opladen ging vlot met de bijgeleverde magneetoplader. Binnen 1 uur! was hij vol en kon ik hem al gaan testen. Na het downloaden van de app kon ik het horloge gaan koppelen, wat erg simpel was. In het begin moest ik erg wennen aan het niet aanwezig zijn van een touchscreen, wat ik wel echt een minpunt vind. Echter maakt de enorm lange batterijduur dat wel goed. Ik heb de horloge in 2 weken tijd 1x opgeladen. Met mijn oude horloge met touchscreen was dit toch wel 1x in de 3 dagen. Het aantal functies op het horloge vind ik wat matig, je kan wel zien dat er iemand belt, maar kan niet opnemen. Er zijn slechts 4 trainingen die hij bij kan houden: wandelen, hardlopen, roeimachine en fietsen. Dit houdt hij goed bij met automatische trainingsherkenning, maar ik had liever wat meer keuzes gehad. Ook berichten aflezen op de watch heb ik niet voor elkaar gekregen. Ik heb whatsapp wel geactiveerd, maar ontvang geen berichten. Wellicht doe ik wat verkeerd. De keuze in wijzerplaten is ook beperkt. Hartslag, slaap en calorieen worden goed bijgehouden, maar het horloge verliest bij mij vaak verbinding waardoor ik de app weer moet openen voor synchronisatie. Selecteren via bluetooth gaat niet, dan krijg je een foutmelding dat dit via de app moet. Het is een zeer mooi horloge met mooie toevoegingen voor als je een klassiek horloge gewend bent, maar persoonlijk ga ik liever voor de smartwatch met touch screen.

Heb jij ook een Skagen SKT3102 (Zwart)?