Fujitsu-Siemens Amilo Pi (Core Duo T2300; 1GB; 100GB; DVD-/+RW; 15.4"TFT; WXP Home) Review

Dabo785 2 juni 2006, 179 views

Pluspunten

• goede beeld kwaliteit
  • krachtige video kaart
  • prijs in vergelijking met directe concurrenten

Minpunten

• snel warm

Heb vorige week de FS PI1536.

Waarom deze?
Zocht een laptop rond de 1200 waar mee ik kan gamen, met een X1400 en 1024 mb viel deze mij op in FS series. Heb hiervoor ook een FS gehad en dat was goed bevallen. Toen ik de specs zag zaten alle opties, behalve bleutooth, erop die ik graag wilde hebben. De prijs was laag in vergelijking met bijvoorbeeld een Asus A6JA of een Sony Vaio Z1, dus de keuze was makkelijk.

Hoe bevalt die?
De laptop bevalt erg goed, met name de beeldkwaliteit is erg goed. Met gamen doet hij niet onder voor mijn PC (AMD 3500+ met X1600xt).
Enige 2 nadeel is dat hij redelijk snel warm wordt, maar wanneer de fan begint te draaien koelt hij wel weer.

Heb jij ook een Fujitsu-Siemens Amilo Pi (Core Duo T2300; 1GB; 100GB; DVD-/+RW; 15.4"TFT; WXP Home)?