Corsair Force F60 (34nm) 60GB Review

pierce 24 augustus 2010, laatste update op 24 augustus 2010, 1.188 views

Corsair Force F60 (34nm) 60GB

Pluspunten

• Snel, maar echt objectief is dat natuurlijk niet, gezien het de eerste ssd is die ik gebruik.

Minpunten

• hooguit de relatief hoge prijs, verder niets op aan te merken.

De tests zijn uitgevoerd op een Dell Optiplex 780 met 4gb geheugen en een Q9400 processor in combinatie met windows 7 32bit.
De SSD wordt in deze opzet gebruikt als bootschijf, tevens zijn de tests uitgevoerd via RDP. Beide factoren zouden de prestaties dus enigzins (negatief) kunnen beinvloeden.

Omdat test resultaten met screenshots over het algemeen meer zeggen dan een hele lap tekst wordt het geen uitgebreide review, maar laat ik het hierbij, geniet (of huiver ;)) van bijgevoegde screenshots :)

• Optiplex 780, Q9400 en 4gb ram
  • Windows 7

Heb jij ook een Corsair Force F60 (34nm) 60GB?