Anker Life Q10 (Rood, Zwart) Review

LucW2 17 mei 2021, laatste update op 9 juni 2021, 389 views Product gekocht

Anker Life Q10 (Rood, Zwart)

Stond versteld van de kwaliteit en de lange accu duur, dit is ongekend goed voor de prijs.

Pluspunten

• Goede bass weergave
  • lange accu duur (60 uur)
  • snel laden
  • bluetooth 5 werkt op alle afspelers
  • 3.5 aux kabel als accu leeg is
  • stevige bouw kwaliteit
  • over ear schelpen inklapbaar
  • makkelijk schakelen bij gebeld worden

Minpunten

• geen actieve ruisonderdrukking
  • minder geschikt voor spraak luisteren

Ik had mijn voorbehoud bij de Amerikaanse Chinees: Anker. Las toch wel veel goeds over het merk Anker.
Zag hem bij AliExpress in een korting verkoop aanbieding en tikte met tijdelijke korting 28,37 euro af en dat is inclusief bezorgkosten.

Geloofde mijn oren niet toen ik hem kreeg, super geluid in de bassen, voor hoge tonen (spraak) minder geschikt.
Opladen gaat snel en wordt weergegeven via piepklein ledje in rood en wordt blauw als hij vol is.
Ik heb nog een paar oude Samsung Galaxy MP4/MP3 spelers en de bluetooth werk uitstekend. Voor mijn oude Sony walkman kan ik hem ook gebruiken, er wordt een 3.5 inch aux kabel bij geleverd.
en dat allemaal voor dat geld, echt ongelofelijk.
Hij zit prettig over de oren heen klemt niet hinderlijk.

Aan één oorschelp zit de bediening knopjes, werken prettig en wordt met stem bevestigd wat je doet bij aan en uitzetten. Zit ook een knopje voor bass + / - dat verschil is niet zo echt hoorbaar. Ook volume is instelbaar, als volgende afspeel nummer. Meer info hierover in de NL gebruiksaanwijzing, onder deze review,
Heeft geen app ondersteuning voor Anker Soundcore app.

Ik heb hem nu een jaar en wordt veel gebruikt, merk nog niet dat de accu duur minder wordt, laad hem einde van de dag wel weer op, ook al hoeft het niet.
Als ik buiten loop klinkt wel je eigen lopen door, zit geen actieve ruisonderdrukking op en dat kan je ook redelijkerwijs niet verwachten voor dat geld.
Werk goed met de Samsung A51, telefoon functie (gebeld worden), even kort de aan/uit knop indrukken voor aan, zelfde handeling voor einde telefoon gesprek.

Ik vind het een aanrader voor wat je betaald, best of budget zeg maar als ik deze vergelijk met de bijna 3x zo duurdere Sony MDR-XB650BT, die ik voor deze gebruikte en niet bt compatibel was met al mijn afspelers:
Samsung Galaxy S MP4 (2x), Samsung A51, Samsung S3 en de Huawei MediaPad T5 4G/wifi.

Meertalige gebruiksaanwijzing o.a. NL op pag. 51, te downloaden (pdf).

Als er een update is, pas ik de review aan zolang ik deze in mijn bezit heb.
Sta open voor reacties, want ook ik kan iets over het hoofd zien.

Heb jij ook een Anker Life Q10 (Rood, Zwart)?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.