Ubiquiti UniFi Protect G4 Doorbell

€ 195,-
Specificaties Deurbel - Bekijk alle specificaties

Ubiquiti UniFi Protect G4 Doorbell Review

Mellowlynx 16 mei 2021, laatste update op 26 mei 2021, 170 views Product gekocht

Ubiquiti UniFi Protect G4 Doorbell

Na lang wachten is deze deurbel nu redelijk goed leverbaar. Voordeel van het wachten is dat de EU versie komt met de juiste beltrafo. Na ontvangt meteen aan de slag gegaan en alles was zo geregeld en werkte perfect. Het werkt super met de Protect app en Unifi Portal.

Pluspunten

• Benodigde beltrafo meegeleverd
  • Geen abonnement
  • Integratie met Unifi Protect
  • Display voor berichtgevingen

Minpunten

• Nog geen

Kwaliteit Score: 4
Na lang, heel lang eindelijk in huis.
Het instaleren is niet heel ingewikkeld.
Ik heb de oude beltrafo verwijderd en de meegeleverde beltrafo paste op dezelfde plek in de stoppenkast.

Ook het toevoegen aan protect is een eitje en zo geregeld.
Al met al niet anders dan ik van Unifi ben gewent.

De display is misschien wat overbodig, maar kan leuk zijn als je leuke tekst bedenkt en deze af en toe toepast.
Of men het ziet... niet snel denk ik. Het is nu nog niet mogelijk soortgelijke iconen te gebruiken zoals degene die al zijn geprogrammeerd, het zou mooi zijn als dat in de toekomst zou veranderen. Dan kan het allemaal wat duidelijker denk ik.

Ik woon in een appartementen blok en mijn voordeur is dus binnen.
1. Toch vind ik de LED aan de onderkant makkelijk. Er zijn momenten dat de centrale verlichting nog niet aan is, dan in deze extra verlichting wel makkelijk.

2. Ondanks dat mijn voordeur binnen is, vind ik het met een peperklip kunnen los halen van de bel een minder fijne gedachte. Ik gebruik het hoek blokje, dus een schroef is geen optie omdat deze wel heel erg uitsteekt en dus door gekipt/gezaagd zou kunnen worden. Iets wat in een tweede versie nog wat aandacht vraagt.

Heb jij ook een Ubiquiti UniFi Protect G4 Doorbell?