AMD Ryzen 3 3300X Boxed

Specificaties AM4 socket • Quad core @ 3,8GHz-4,3GHz - Bekijk alle specificaties

AMD Ryzen 3 3300X Boxed Review

NielsHO 10 mei 2021, 170 views Product gekocht

AMD Ryzen 3 3300X Boxed

Ik ben zeer tevreden met deze cpu. Hij is lekker snel. Snel te overclocken, maar word wel snel heet. Ik zou als als tip meegeven voor betere cooling te gaan. Hij heeft een snelle single core speed.

Pluspunten

• PCI-e 4.0 interface
  • Zen 2
  • 7nm architectuur
  • Snel te overclocken

Minpunten

• Temperatuur
  • Cooler

Ongeveer gelijk aan de i5 9600k(de 3300x heeft wel meer threads) en is beter dan de 9400. Als je het echt alleen voor gaming doet zou ik voor de 9600 gaan, maar de 3300x is hier ook heel goed in.
+ Alleen word deze cpu best wel snel heet, dus overclocken word geen optie denk ik. Met zware games kan het zijn dat je rond de 85+ graden speelt en zou ik aanraden betere koeling te kopen. Dan is deze cpu heel makkelijk te overclocken. Zeker een pluspunt.

Heb jij ook een AMD Ryzen 3 3300X Boxed?

Vraag & Aanbod

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.