Ubiquiti UF‑AE Review

Mesjefskie 4 mei 2021, 736 views Product gekocht

Ubiquiti UF‑AE

Duurder dan concurenten (TP-Link MC220L bijvoorbeeld) maar werkt verder uitstekend.

Pluspunten

• Installatiegemak
  • PoE

Minpunten

Kwaliteit Score: 5
Features Score: 5
Ik gebruik deze mediaconverter om m'n Delta glasvezelverbinding aan te sluiten om mijn eigen (UniFi) router. Ik gebruik 'm in combinatie met een SFP van FS.com en dit werkt perfect.

Er is verder niets aan in- of af te stellen. Uitpakken, ophangen, aansluiten en klaar. De converter wordt voorzien van PoE via een injector die ik nog had liggen van een UniFi AP.

Heb jij ook een Ubiquiti UF‑AE?

Krijg je er bij Delta geen mediaconverter bij?
Nee, je krijgt een Genexis glasvezelmodem. Ik wilde graag m'n eigen router gebruiken. :)

(Ik heb alleen internet van Delta.)

[Reactie gewijzigd door Mesjefskie op 4 mei 2021 17:35]

Welke kabel heb je daar bij gekocht?
Ik wil ook graag mijn eigen router gebruiken, maar ik next to zero verstand van glasvezel.