1 review

Amazfit GTS 2 mini (Zwart)

Specificaties Android, iOS compatibel en 19,5g - Bekijk alle specificaties

Amazfit GTS 2 mini (Zwart) Review

Renoir 4 mei 2021, 65 views Product gekocht

Amazfit GTS 2 mini (Zwart)

Dit is mijn eerste smartwatch dus geen vergelijkingsmateriaal. Review geschreven na horloge twee weken in bezit te hebben. Ik bezit de groene en niet de zwarte maar groen staat er als product nog niet bij.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit verhouding is echt heel goed
  • Snel
  • Verbinding met telefoon lijkt stabiel te zijn

Minpunten

• Niet zoveel watchfaces
  • Notificatieinstellingen

De bouwkwaliteit ben ik erg over te spreken, voelt solide en is erg licht, ik merk het haas niet op mijn (smalle) pols. Hij reageert ook snel vind ik. Ik gebruik het horloge voor het bijhouden van dagelijkse beweging, 2 keer per week 30 minuten hardlopen en ontvangen van notificaties. Na ongeveer 5 dagen zit ik op 20% batterij en laad ik hem opnieuw op. Ik had verwacht iets meer notificatie-instellingen te kunnen doen. Je kunt van een paar apps instellen of je ze wilt ontvangen en dan nog een restcategorie waar al het andere onder valt. Met een beetje prutsen op m'n iphone en horloge heb ik een uiteindelijk voor mij goede modus gevonden.

Slaap registreer ik niet want 's nachts doe ik het horloge af.

Aantal watchfases valt me nog wel een beetje tegen, snap niet dat er niet meer keuze is want dat bepaald een groot deel van het dagelijks draagplezier.

Heb jij ook een Amazfit GTS 2 mini (Zwart)?