Rolfstone Focus (Zwart)

€ 89,-
Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Rolfstone Focus (Zwart) Review

GijsMertens55Newbie 22 april 2021, laatste update op 14 mei 2021, 155 views

Rolfstone Focus (Zwart)

Waanzinnige koptelefoon voor deze prijsklasse!

Pluspunten

• Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Makkelijke bediening
  • Goede batterijduur
  • Zit heerlijk
  • Goede geluidskwaliteit

Minpunten

• Geen minpunt

Sinds begin maart de Focus in mijn bezit en ik moet zeggen dat het een geweldig apparaat is!

Was al een tijdje bekend met Rolfstone (Neo) en dat beviel me prima, maar ik was ook al langere tijd op zoek naar een 'over ear' koptelefoon. Toen Rolfstone de Focus uitbracht was de keuze snel gemaakt.

Ik gebruik de Focus met name tijdens het tv kijken, wanneer ik een voetbalwedstrijd of F1 race volgt. De kinderen rennen dan rond in de woning maar dankzij de goedwerkende 'noise cancelling' hoor ik ze niet en kan ik in alle rust tv kijken.
Het geluid en de bass zijn van goede kwaliteit en dus perfect voor het geen ik hem gebruik.

Het koppelen van de Focus aan verschillende apparaten gaat super snel en de bediening aan de zijkant werkt ook heel erg goed!

En dan de batterij... wat een weelde! Heb de Focus nog niet opgeladen sinds ik 'm heb en dat is toch wel een groot pluspunt!

Ik ben echt heel erg tevreden over deze koptelefoon. Je krijgt echt waar voor je geld!

Heb jij ook een Rolfstone Focus (Zwart)?

Dit is precies dezelfde koptelefoon als de Tronsmart Apollo Q10, alleen kost die € 79.

Zie eventueel https://www.youtube.com/watch?v=0-9qme2yX7E