Rolfstone Focus (Zwart)

€ 119,-
Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Rolfstone Focus (Zwart) Review

DaniWNewbie 22 april 2021, laatste update op 14 mei 2021, 144 views

Rolfstone Focus (Zwart)

Deze hoofdtelefoon met noise cancelling doet wat het belooft! Ik ben echt héél tevreden.

Pluspunten

• mooi geluid
  • noisecancelling doet écht z'n werk
  • je voelt bijna niet dat je 'm op hebt

Minpunten

• met 1 apparaat connecteren, maar dat went.

Naast mijn appartement zijn ze een nieuw gebouw aan het zetten (afbraakwerkzaamheden, veel lawaai) en met deze koptelefoon hoor ik daar bijna niets meer van! Rustig muziekje op en die werkzaamheden zijn peanuts. Ik werk nog dagelijks van thuis uit, dus de Rolfstone zit 8u lang op m'n hoofd.
In het begin even wennen, want had eigenlijk nog nooit iets draadloos op m'n hoofd gehad, maar nu... Ik wil écht geen ander meer.
Ik zou het iedereen willen aanraden!

Heb jij ook een Rolfstone Focus (Zwart)?

Dit is precies dezelfde koptelefoon als de Tronsmart Apollo Q10, alleen kost die € 79 bij bol.com.

Zie eventueel https://www.youtube.com/watch?v=0-9qme2yX7E