Xiaomi Roborock S5 MAX Wit

€ 366,99
Specificaties Robot-stofzuiger met 180 minuten batterijduur - Bekijk alle specificaties

Xiaomi Roborock S5 MAX Wit Review

renske.de.jonge 21 april 2021, 572 views Product gekocht

Xiaomi Roborock S5 MAX Wit

Maakt goed schoon, zolang hij het doet...

Pluspunten

• Maakt goed schoon

Minpunten

• Snel kapot

Na 1,5 jaar gebruik te hebben gemaakt van de voorganger van de Roborock S5 Max (Roborock S5) heeft de fan het begeven. Helaas geeft zowel de producent (Xiaomi) als de webwinkel waar ik de stofzuiger heb gekocht (Geekmaxi) niet thuis om de stofzuiger onder garantie te repareren.
Net wat je verwacht als je een product van ruim 350 Euro aanschaft. Ik kan daarom deze stofzuiger niet aanraden, maar ga zelf volgende keer voor degelijkere kwaliteit.

Heb jij ook een Xiaomi Roborock S5 MAX Wit?

Of je koopt voortaan gewoon bij een bekende Nederlandse (web)winkel waar je wél 2 jaar garantie hebt :P
Dat zal ik zeker doen! Maar dan nog vind ik dat je van een stofzuiger in deze prijsklasse mag verwachten dat deze het langer dan 1,5 jaar doet.
Onderdeel kost 10 euro, uurtje schroeven en hij zit er in. Maar goed ik snap je frustratie.