1 review

Endgame Gear MPC-1200

€ 65,56
Specificaties 1.200mm breed en 600mm lang (Nylon, Rubber) - Bekijk alle specificaties

Endgame Gear MPC-1200 Review

Freyaldo 18 april 2021, 81 views Product gekocht

Endgame Gear MPC-1200

Een goede muismat die makkelijk schoon te maken is, maar wat toch jammer van die grote logo rechtsboven, (als je een voet van je 2de monitor of iets anders mee bedekt......)

Pluspunten

• Werkt goed voor mijn muis
  • Vochtafstotend
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• stof/vuil goed zichtbaar
  • grote logo rechtsboven

Kwaliteit Score: 4
Nadat ik mijn oude bureau maar heb vergroot (zowel lengte/breedte), met een gewoon massief houten grenen plank, had ik het gevoel van toch maar een muismat ter bescherming, naast dat mijn oude berau zo'n mooie glad afwerking had, wat ook als een soort van bescherming bood.

Nooit echt de behoefte gehad om eerder een mat te nemen, en vanwege corona is het toch iets lastiger om goed te vergelijken. (Tenzij je 3 matten besteld en na een dag terugstuurt wat ik zelf toch niet prettig en normaal vind)

Zelf had ik weinig hoge eisen, maar ging wel gevoelsmatig naar grote matten kijken, deels ook door twijfel en wilde eigenlijk geen gedoe mocht ik een ander formaat toch iets vaker moeten verplaatsen.
Nu behelst deze mat gedeeltelijk mijn bureaublad, misschien toch achteraf een maatje kleiner gekund.

Tot nu toe is deze mat makkelijk schoon te maken met een vochtige doek, wat wegens stof toch iets vaker moet dan ik had gehoopt. (Waarschijnlijk omdat het toch te goed zichtbaar is)
Vocht blijft wel makkelijk op deze materiaal liggen, dus makkelijk met een doekje op te nemen als je iets morst.

Ik ga ervan uit dat een ieder zijn eigen eisen heeft hoe het met zijn/haar muis werkt, weet ik niet goed hoe ik dit het beste kan omschrijven, naast dat ik zelf geen problemen ervaar, niet dat ik online fps speel en dus hoge eisen heb.

Heb jij ook een Endgame Gear MPC-1200?