1 review

Ergotron 45-476-224

€ 422,01
Specificaties Bureaumount • maximale schermgrootte 32" - Bekijk alle specificaties

Ergotron 45-476-224 Review

Ac0 13 april 2021, 189 views Product gekocht

Ergotron 45-476-224

Uitstekende arm voor toch wel een hoge prijs. Voor mij was hij het waard.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Zeer eenvoudig te installeren
  • Bureaklemmen en schroefset allebei meegeleverd
  • Al het montagespul apart verpakt
  • Voor bevestiging monitor keuze uit standaard schroef of handschroef

Minpunten

• vlindermoer om de arm door je bureau heen vast te maken is eigenlijk niet voldoende. Ik moest met een tang hem nog zeer strak aandraaien om te zorgen dat de arm niet meer bewoog.
  • Blijft uiteraard een hoge prijs

Let op! Dit betreft hetzelfde product als pricewatch: Ergotron HX Desk Dual Monitor Arm Het andere productnummer na 45-476 betreft de kleur, zie ook https://www.ergotron.com/...5-476#?kleur=Wit&buynow=0

Dus als je liever zwart hebt in plaats van wit zoals ik, dan kan dat gewoon.

Een tip: let er op bij het installeren dat je goed weet waar de "knik" van de arm heen moet. Ik heb hem zelf eerst de verkeerde kant op laten draaien en dan zijn de kabels te kort naar de pc.

Het product is zeer duur maar voor mij wel de moeite waard. Het handvat om de monitorarm te verplaatsen kan ook gewoon niet gemonteerd worden, als je dat lelijk vindt. Zelf dacht ik dat ik het handvat ook achterwege zou laten maar het is prettig om niet aan je schermen zelf te hoeven slepen. Wat ook handig is is dat er een aantal stickers zitten om de monitors tegen elkaar te fixeren.

Heb jij ook een Ergotron 45-476-224?

Ik heb zelf ook een Ergotron, omdat deze mat zwart was. De amazon monitorarmen komen uit dezlfde fabriek, dezelfde kwaliteit, echter gelakt en dus glimmend zwart, of wit en zijn een heel stuk goedkoper. Kwaliteit zit 'm dat de gasveer 2 kanten op werkt itt de goedkopere monitorarmen.