Prijs | |
Specificaties | 2.1-kanaals met 20W vermogen - Bekijk alle specificaties |
Een enorme miskoop en na 1 dag gelijk retour gestuurd. Erg slecht geluid en de subwoofer heb ik nog nooit zo slecht gebalanceerd gehoord. Ik snap de de aanbeveling op veel sites totaal niet.
Zoals ik had vermeld in de review, was de sub óf niet te horen op '-12', of dreunde enorm door op '-6' (geen optie er tussenin). De modus stond zeker weten op standaard. Surround maakte het inderdaad nóg erger. We hebben geprobeerd de subwoofer op exact dezelfde plek te zetten als hun oude subwoofer (combo-setje Samsung HT E-5500 uit 2013. Probleem is inmiddels verholpen, probleem met touchscreen die 'geestaanrakingen' registreerde). Ook dat hielp niet, dus nog geprobeerd op de TV-meubel te zetten, op een theedoek, beetje bij beetje gedraaid, maar niks hielp. Ook audioinstellingen van TV alles geprobeerd, hele handleiding doorgelezen, maar niks opgeschoten.- Subwoofer staat, net zoals bij de meeste PC speaker sets e.d., te hard. Waarschijnlijk om voor een grote groep mensen indrukwekkend te klinken. Maar zoals bij alle subwoofers is goeie plaatsing belangrijk. Het kan zijn dat je op een bepaalde plek amper iets hoort, of juist heel veel gedreun krijgt. Bij een goeie plaatsing vond ik de subwoofer op -3dB aardig in balans.
- Je moet de audioweergave echt op Standard en niet op Surround zetten, want op Surround klinkt de boel inderdaad echt heel erg krom. Waarschijnlijk doen ze iets met fase om soort van surround te realiseren, maar het klinkt heel blikkerig en het geluid lijkt dan inderdaad los te zijn van de subwoofer. Ook klopt de hele balans van midden en hoog niet.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn