Sennheiser HD 350BT (Zwart)

€ 67,-
Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sennheiser HD 350BT (Zwart) Review

TheEvilSocksNewbie 2 april 2021, 195 views Product gekocht

Sennheiser HD 350BT (Zwart)

Zeer teleurgesteld in dit product. Ik hoor van veel mensen dat Sennheiser goede producten heeft, maar kan hier absoluut niet in meegaan na dit product gekocht te hebben. Geluidskwaliteit is erg blikkerig. Alle PC audio stopt er mee als ik een Discord of Microsoft Teams call join.

Pluspunten

• USB C

Minpunten

• Geluidskwaliteit
  • Klein
  • Geen AUX

De Sennheiser Smart Control app zou instellingen moeten kunnen aanpassen, maar dan moet je er wel mee kunnen verbinden. Out-of-the-box kan je niet met de app verbinden. Sennheiser geeft een waslijst aan instructies om de headset te resetten zodat je met de app kan verbinden, deze moet je elke keer uitvoeren als je instellingen wilt aanpassen, dus je moet daarna weer handmatig koppelen met al je toestellen. Als je in de app komt, krijg je te zien dat je alleen de equalizer kan aanpassen, niet de stem die elke keer roept, niet dat je jezelf hoort als je praat, alleen de equalizer.

Heb jij ook een Sennheiser HD 350BT (Zwart)?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.