Logitech Wireless Mouse M305 (Zwart) Review

Martino2 15 augustus 2010, 471 views

Logitech Wireless Mouse M305 (Zwart)

Pluspunten

• Kleine receiver
  • Klein formaat

Minpunten

• Geen

Er is niet erg veel te vertellen over een muis als deze. Deze logitech muis is draadloos en heeft, wat een groot voordeel is, een kleine receiver, erg handig voor in laptops. Deze receiver is op te bergen in de muis bij de batterijen. De batterijen worden meegeleverd en ik moest ze na twee maanden vervangen. Dan moet ik erbij vermelden dat ik een best wel intensieve computeraar ben. Verder is aan de knoppen en het scroll-wheel niets bijzonders.

Heb jij ook een Logitech Wireless Mouse M305 (Zwart)?