Cooler Master Wave Master TAC-T01-E1C (No PSU, Zilver) Review

Eclipse_nl 26 mei 2006, 375 views

Cooler Master Wave Master TAC-T01-E1C (No PSU, Zilver)

Pluspunten

• Mooi design
  • Panel aan de bovenkant van de kast
  • Koel

Minpunten

• Luidruchtig

Ik ben nu bijna een half jaar in het bezit van deze kast. Hij bevalt mij over het algemeen goed. Hij ziet er ten eerste goed uit en is zeer stevig. Ik heb de pc de laatste tijd ook veel verplaatst (LAN-party's enz.) en er is nog niets aan kapot.
Ik vind hem ook gemakkelijk als je even snel in de kast moet zijn. Je hebt geen schroevendraaier nodig maar je kan het gewoon met je blote handen doen.
Verder heb je (vind ik) genoeg plaats om je spullen kwijt te kunnen. Ik heb nog genoeg plaats over (zie hieronder mijn specs).
Over de koeling van de kast valt niet te twisten. Die is gewoon perfect. Er zijn 3 koelers standaard met de kast meegeleverd (2 voor en 1 achter). Ook het metaal van de kast zorgt al voor een goeie koeling. Er is ook nog wel plaats om eventueel nog een koeler bij te plaatsen als je wil gaan modden.
Boven op de kast zit een panel met 2 USB's, een microfoon- en hoofdtelefoon- aansluiting en nog plug voor je digitale camera. Ik ben er zeer tevreden over. Lekker handig.
De kast heeft ook een deurtje. Het ziet er mooi uit. Maar soms ik het wat onpraktisch. Als bijv. je CD laden opeens open gaan en dan tegen het deurtje aanknallen. Maar dat valt eigenlijk te verwaarlozen.

Minder vind ik dat de koelers die coolermaster heeft meegeleverd erg veel herrie maken. Normaal heb je er niet veel last van. Maar ik heb m'n pc op m'n slaapkamer staan en als je de pc 's nachts laat aanstaan kan dit wel irritant zijn.

Al met al dus een goede kast waar ik redelijk tevreden over ben.

• PentiumD 2,8Ghz
  • Asus P5LD2
  • 2 x 512MB Western Digital
  • Asus GForce 6800
  • 250Gb Seagate HDD
  • 160Gb Seagate HDD
  • Pinnacle TV-Kaart
  • Linksys draadloze netwerkkaart

Heb jij ook een Cooler Master Wave Master TAC-T01-E1C (No PSU, Zilver)?