Creative Zen Vision:M 29.297GB Zwart Review

sirolf114Newbie 25 mei 2006, 536 views

Creative Zen Vision:M 29.297GB Zwart

Pluspunten

• veel opslag
  • scherp beeld
  • goed geluid
  • makkelijk upload van bestanden

Minpunten

• het lukt niet video erop te krijgen

Geluidskwaliteit Score: 5
stevig apparaatje met zeer hoge kwaliteit van output. beeld is zeer scherp en geluid erg goed. De prijs was bij de Mediamarkt ook gepeperd moet ik zeggen 359,- via internet had ik behoorlijk voordeliger uit kunnen zijn.

prettig om niet meer tussen al mijn cd's te graven naar de cd die ik op dat moment wil luisteren. dit is nu allemaal geordend in ZEN. ook foto's heb ik nu altijd bij me en ik kan ook nog mijn agenda hier in beheren. al met al een heel veelzijdig apparaatje dat weinig ruimte inneemt itt al die cd hoesjes die nu nog in de boekenkast staan

het enige dat mij nu nog niet lukt is om video erop te krijgen. gewoon zoals je een CD rippen kan lukt het niet met video. heeft iemand daar de oplossing voor?

Heb jij ook een Creative Zen Vision:M 29.297GB Zwart?

Beetje magere review :r
Zo'n reactie is nu ook weer niet nodig.. }:O
True, hij vertelt meer over zijn cd collectie
Het lukt je niet video's erop te zetten. Dat is geen negatieve eigenschap van het apparaat maar een ontwetendheid van jou.