Xiaomi Redmi 9 (4GB ram) Grijs Review

comep 14 maart 2021, 377 views Product gekocht

Xiaomi Redmi 9 (4GB ram) Grijs

Toestel op zich prima, als je aan het UI gewend bent. Wifi stabiliteit valt echter tegen.

Pluspunten

• Scherm
  • Accuduur
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Wifi stabiliteit

Toestel gekocht voor mijn zoon als eerste telefoon.
Prima telefoon wat betreft bouwkwaliteit. MIUI is kwestie van wennen. Mijn voorkeur blijft toch stock Android.
Toestel wordt gebruikt om vooral mee te gamen, dat was eigenlijk niet mijn bedoeling maar dat had ik kunnen zien aankomen. Daar hoor ik ook geen klachten over, en hij speelt er niet de minste games op.

Wat me wel tegenvalt is de wifi stabiliteit.
Toestel geeft tijdens het gamen regelmatig de melding dat er wifi problemen zijn. Ik lees dat dit vaker voorkomt met Xiaomi toestellen, apart in deze tijd. Heb het probleem nog niet kunnen oplossen. Aan de wifi in huis ligt het niet.

Zelf heb ik al jaren Motorola telefoons, en mijn ervaring met deze Xiaomi betekent voor mij dat ik wat betreft fabrikant nog honkvaster ben geworden.

Heb jij ook een Xiaomi Redmi 9 (4GB ram) Grijs?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.