Samsung SyncMaster 913V (19", 12ms, D-sub) Review

joonsie 22 mei 2006, 620 views

Samsung SyncMaster 913V (19", 12ms, D-sub)

Pluspunten

• scherp beeld
  • meegeleverde software
  • vormgeving

Minpunten

• Jammer van de 12ms
  • soms een klein beetje ghosting (maar niet storend)
  • dat ik er nog maar 1 heb.. en niet 2

Ik gebruik nu ongeveer 2 maanden deze monitor, en tot nu is die mij zeer goed bevallen. Echt haarscherp beeld en zeker door de software die wordt bijgeleverd (Natural Color) is het beeld naar eigen wensen perfect in te stellen. Het enige wat ik jammer vind is dat de hoogste resolutie 1280x1024 is, maarjah de lettertjes zijn nu eigenlijk ook wel klein genoeg :P....ohja en de 12ms is wat jammer, maar ik had gewoon net niet genoeg geld voor de 913N.

Maargoed over het algemeen vind ik het toch een perfecte monitor, zeker gebruikersvriendelijk en goed voor allerdaags gebruik. Ik gebruik de monitor voor games, grafisch design en de dagelijkse dingen zoals surfen en tekstverwerking en daar werkt hij voor mij goed genoeg voor

Heb jij ook een Samsung SyncMaster 913V (19", 12ms, D-sub)?

en tot nu is die mij zeer goed bevallen

net zoals jou survey :9
@ joonsie

Wat merk je van de '12ms' die jij 'wat jammer' noemt?
ohja en de 12ms is wat jammer,

Ghoosting met spelletjes denk ik zo of niet ?