Specificaties 11,6" (1366x768), 250GB - Bekijk alle specificaties

Asus Eee PC 1101HA (Wit, Win7) Review

edwintiesenNewbie 12 augustus 2010, 401 views

Asus Eee PC 1101HA (Wit, Win7)

Pluspunten

• klein en goed voor wat te internetten, mailen of chatten.

Minpunten

• Moederbord ging veel te snel kapot.
  • Processor is wat zwak

In december 2009 dit model aangeschaft.
Al snel bleek het moederbord kapot, welke vervangen werd. Dan krijg je je EEE pc terug vol beschadigingen, net of ze met een schroevendraaier het product open hebben proberen te maken.

Binnen een paar weken bleek dat de Windows versie niet legaal was, we kregen het advies om te recoveren en dus weer terug naar fabrieksinstellingen te gaan. Dit leek even te werken, echter al snel bleek dit niet afdoende.
Weer dezelfde melding, Windows niet legaal. Dus weer contact met ASUS opgenomen, weer opsturen. Je raad het al, een paar weken later weer hetzelfde euvel.

Inmiddels is de EEE pc voor de derde keer bij ASUS voor reparatie in goed 8 maanden. We moeten dadelijk voor de vierde keer al onze applicaties, data etc herstellen.

Op zich beviel de EEE pc wel, echter na de slechte service van ASUS:
- eigendommen beschadigen
- reparaties niet deugdelijk uit kunnen voeren
- beloftes doen die ze niet na kunnen komen
- totaal niet klantgericht communiceren

Voor ons nooit een ASUS product meer.

Heb jij ook een Asus Eee PC 1101HA (Wit, Win7)?

Je beoordeeld eigenlijk de service van Asus... niet het product...
bij zoveel reparaties heb je volgens mij recht op je aankoop bedrag terug.
Het product is Hardware + Software + Service, dus dat mag best beoordeeld.
Wellicht is de win7 licentie gekoppeld aan het mobo en heeft ASUS daar geen rekening mee gehouden bij het wisselen. Niet best.

Ik heb sinds begin dit jaar de zwarte versie : Traag, hinderlijk spiegelend display, wel lange accuduur, 2 GB RAM en voor netbook behoorlijke resolutie : 1366x768. Prima geschikt voor lichte applicaties waarbij groot display handig is.